Chestionar

Chestionar privind satisfactia clientilor.

  • 1.Cand ati intrat prima data in aceasta unitate ce impresie v-ati facut ? Alegeti trei cuvinte care descriu cel mai bine situatia din acel moment din unitatea de primire
    Cuvinte ordinea prioritatii*
    Curatenie
    Lux
    Aglomeratie
    Dezordine
    Mizerie
    Disciplina
    Liniste
    Saracie
    Altul 1...
    Altul 2...
    * completati 1,2 sau 3 în ordinea prioritatii.
    2. Situatia din unitatea de primire, pe care tocmai ati descris-o, v-a modificat starea de spirit? (bifati o singura varianta)
    M-a demoralizat Da Nu
    Nu a avut niciun efect Da Nu
    Mi-a ridicat moralul Da Nu
    3. Cum ati ajuns sa apelati la internare pentru spitalul nostru (bifati una din variantele de raspuns):
    a. V-ati prezentat direct la camera de garda
    b. Ati avut trimitere de la medicul dumneavoastra de familie
    c. Ati venit cu trimitere de la medicul de ambulator
    d. Ati venit cu ambulanta
    e. Alta situatie
    4.Sunteti la prima internare sau la o reinternare? (bifati una din variantele de raspuns):
    a. Prima internare
    b. Reinternare

    În cadrul acestei internari, puteti spune ca:

    P1. Ati fost primit cu amabilitate de la inceput? Da Nu
    P2. Ati fost condus la explorari? Da Nu
    P3. Ati facut baie la internare? Da Nu
    P4. Ati fost informat pe intelesul dvs despre boala, tratament, risc operator, prognostic? Da Nu
    P5. Ati adus medicamente de acasa? Da Nu
    P6. Ati avut complicatii post-operatorii? Da Nu
    P7. Fiolele s-au deschis in fata dvs? Da Nu
    P8. Ati sesizat orice forma de conditionare a îngrijilor de care ati avut nevoie? Da Nu
    P9. Ati simtit nevoia sa recompensati prin diverse mijloace un cadru medical pentru a beneficia de mai multa atentie din partea acestora Da Nu

    Apreciati pe o scala de la 1 la 5 calitatea serviciilor mentionate mai jos primite de catre dvs.
    1. total nesatisfacatoare
    2. Partial nesatisfacatoare
    3. Nesatisfacator
    4. Buna
    5. Foarte buna
    9. Nu am beneficiat/nu am observat

    Atitudinea personalului la primire 1 2 3 4 5 9
    Atitudinea personalului pe parcursul sederii dvs. în unitate 1 2 3 4 5 9
    Îngrijirea acordata de medic 1 2 3 4 5 9
    Îngrijirea acordata de asistente 1 2 3 4 5 9
    Îngrijirea acordata de infirmiere 
    1 2 3 4 5 9
    Îngrijirea post operatorie si ATI 1 2 3 4 5 9
    Calitatea meselor servite 1 2 3 4 5 9
    Calitatea conditiilor de cazare –salon (dotare, facilita?i) 1 2 3 4 5
    Calitatea grupurilor sanitare (bai+WC) 1 2 3 4 5
    Curatenia în ansamblu 1 2 3 4 5

    Tinând cont de toate cele mentionate mai sus va rugam sa ne spuneti:
    Apreciati pe o scala de la 1 la 5
    1. Foarte nemultumim
    2. Partial nemultumit
    3. Nemultumit
    4. Partial nemultumit
    5. Foarte multumit

    Cât de multumit sunteti/ati fost ? 1 2 3 4 5
    1. Sigur nu
    2. Mai degraba nu
    3. Poate da poate nu
    4. Mai degraba da
    5. Sigur da

    Daca ar fi sa aveti nevoie de un serviciu medical disponibil in aceasta unitate v-ati intoarce aici?

    1 2 3 4 5

    Daca un apropiat, un prieten sau alta persoana ar avea nevoie de unserviciu medical despre care ?ti?i ca este disponibil aici i-a?i recomanda sa vina?

    1 2 3 4 5

    Dupa toata aceasta perioada petrecuta aici, care este lucrul pozitiv care va vine în minte? /Ce v-a placut cel mai mult?

    Dar negativ?/Ce nu v-a placut?

    Elemente de socio-demografie (încercuiti situatia care vi se aplica)

    Sexul masculin feminin
    Varsta 1) < 20 de ani 2) 20-29 ani 3) 30-39 ani 4) 40-49 ani 5) 50-59 ani 6) 60-69 ani 7) 70 ani si peste
    Mediu de rezidenta
    urban rural
    Ultima scoala absolvita
    1. Primara (14 clase) 2. Gimnaziala (5-8) 3. Liceu 4. Facultate
    Starea civila
    1. Casatorit 2. Necasatorit 3. Concubinaj 4. Divortat 5. Vaduv

    Nota: Colectarea informatiilor pe baza prezentului chestionar se face cu respectarea prevederilor art. 12 din Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare.


    Va multumim pentru timpul acordat.